نگاهی دقیق به گوشی جدید htc one

کامپیوتر،نرم افزار،سخت افزار،مخابرات،جنگ سایبری،موبایل،بازي رايانه ي،سیاسی،ورزشی و....

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
گوشی جدید این شرکت با داشتن مشخصات بارز از جمله صفحه نمایش فول اچ‌دی Super LCD 3، قرار است به عنوان یکی از پرچمداران قدرتمند اندروید در سال 2013 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

تلفن هوشمند HTC One دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 (با تفکیک 468 پیکسل در هر اینچ) است. این شرکت برای پردازنده این دستگاه از Snapdragon 600 چهار هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی به‌عنوان قلب تپنده آن استفاده کرده است. رم این گوشی 2 گیگابایت است و قرار است در دو مدل 32 گیگ و 64 گیگ عرضه شود.

نگاهی دقیق به گوشی جدید htc one

HTC One با وجود این مشخصات، گوشی چندان سنگینی به حساب نمی‌آید و تنها 143 گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز 9.3 میلی‌متر است.

زمانی که فول اچ‌دی معنا می‌یابد!

همان‌طور که می‌دانید و در مطلب قبل هم اشاره کردیم، پرچم‌دار کمپانی تازه جان گرفته HTC از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی فول اچ‌دی با وضوح تصویر 1080*1920 پیکسل و تراکم 469 در هر اینچ بهره گرفته است که به معنای کلمه شاهکار است! هنگامی که صفحه نمایش شگفت انگیز HTC one از ماتریس RGB پشتیبانی می‌کند، به راحتی می‌توان گفت که فعلا هیچ کمپانی نتوانسته فول اچ‌دی را برای دوستداران فناوری به معنای اصلی FHD معنی نماید.

صفحه نمایش بسیار روشن است که لذت کار با آن را دوچندان می‌نماید، اگر چه جاذبه بسیار بالایی در زمینه رد انگشتانتان بر روی خودش دارد که این مشکل را نمی‌توان یک نقطه ضعف برای پرچم دار جدید HTC قلمداد نمود چرا که پرچم داران سایر رقبا نیز از این مشکل خواه یا ناخواه بهره‌مند هستند! اچ تی‌سی به لطف فناوری Infinity Glass توانسته صفحه نمایش پرچم دار خود را از خش و بی کیفیتی صفحه نمایش در فضای باز مصون بدارد.

خود را با نسل جدیدی از کیفیت صدا آشنا سازید!

اگر تصاویر را مشاهده کرده باشید، دو دریچه صدا در ابتدا و انتهای HTC One گنجانده شده است و اچ‌تی‌سی ادعا کرده است دو آمپلی فایر قرار گرفته در آن‌ها به کاهش نویزهای صدا کمک به سزایی خواهند کرد، گرچه هنوز هیچ نتیجه‌ای از تست صدای آن به دست نیامده است که ببینیم این دو آمپلی فایر چه قدر توانمندی را در خود جای داده‌اند.

 تلفن هوشمند HTC One دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 (با تفکیک 468 پیکسل در هر اینچ) است

 HTC Oneبا بهره گیری از تکنولوژی BoomSound می‌تواند صدای استریو بسیار با کیفیتی را به شما ارایه نماید، گرچه هنوز کیفیت صدای خروجی گوشی مورد آزمایش قرار گرفته نشده، ولی به نظر می‌رسد کیفیت صدای HTC One در حدود 93 دسی‌بل است که هنوز هیچ اسمارت فونی نتوانسته به چنین کیفیت صدایی دست یابد. لذت کار با اسپیکرهای این سوپر اسمارت فون زمانی چند برابر خواهد شد که یک موزیک یا یک فیلم را در آن پخش نمایید. خواهید دید اچ تی‌سی شما را با چه شاهکاری آشنا نموده است!

قدرتمندی به توان دو

گرچه هنوز خیلی زود است که توانمندی سخت‌افزاری این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم ولی گویا بنچ مارک‌های اولیه‌ای از آن در وب موجود است که توانمندی این گوشی 4 هسته ای را به چالش می کشد. HTC One از یک چیپست ساخته شده شرکت کوالکام Snapdragon سری 600 بهره مند شده است و سی‌پی‌یو آن به لطف 4 هسته کریت سری 300 با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته، می‌تواند به راحتی رقبا را با شکست روبرو کند.

چیپست گرافیکی قرار گرفته برروی این سوپر فون رویایی و اشرافی، آدرنو 320 است که آخرین نسل موجود است که قدرت فوق‌العاده ای را در حین بازی‌های HD از خود نشان می‌دهد و رم 2 گیگابایتی همراه با آن نیز خود نوید بخش قدرتمندی بیش‌تر برای پسر ارشد HTC است.

در ادامه می‌توانید نتایج تست‌های به‌دست آمده را مشاهده بفرمایید:

نگاهی دقیق به گوشی جدید htc one
نگاهی دقیق به گوشی جدید htc one
نگاهی دقیق به گوشی جدید htc one
نگاهی دقیق به گوشی جدید htc one

 خیانت به پیکسل!

HTC ادعا می‌کند با اینکه دوربین Ultrapixel روی گوشی جدید HTC One  4 مگاپیکسلی است اما گوی سبقت را از رقیبان دیگر خواهد ربود؛ دلیلش را بخوانید. HTC روی پرچمدار جدیدش،HTC One  4.7 اینچی، انتخاب مبهوت‌کننده‌ای کرده و به جای استفاده از یک دوربین 8 یا 13 مگاپیکسلی که در تلفن‌های هوشمند پرطرفدار رقبایش وجود دارند، از یک دوربین 4 مگاپیکسلی استفاده کرده است. با این حال به نظر نمی‌رسد این قضیه این شرکت تایوانی را نگران کرده باشد. آن‌ها مصرند که کاهش تعداد مگاپیکسل در دوربین Ultrapixel اچ‌تی‌سی، در بهبود کیفیت عکاسی این گوشی موثر است.

ایده تعداد مگاپیکسل کمتر HTC ضمانتی قطعی برای ثبت عکس‌های فوق‌العاده نیست، زیرا گروهی از عوامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیز وجود دارند که در تولید یک عکس با کیفیت نقش به سزایی ایفا می‌کنند.

در نهایت تا زمانی که HTC One را تست نکرده باشیم و تصاویر گرفته شده توسط آن را با تصاویر سایر گوشی‌ها مقایسه نکنیم،  نمی‌دانیم ریسک این شرکت تایوانی چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

نگاهی دقیق به گوشی جدید htc one

 سورپرایز ویژه HTC!

هنگامی که HTC One را روشن نمایید، می‌توانید سورپرایز ویژه HTC یعنی همان نسل پنجم سنس را مشاهده نمایید که ظاهری چشم نواز و بسیار زیبا را در خود جای داده است و سرعت حرکت بین منو و سایر قسمت‌های نرم‌افزاری این سوپرفون به لطف نسخه 4.1 اندروید افزایش یافته است. آیکون‌های منو بسیار زیبا و جذاب هستند و می‌توان سری جدید سنس را به عنوان یکی از بی‌نقص‌ترین و زیباترین محیط گرافیکی موجود برای سوپرفون‌ها قلمداد نمود. اما دو ویژگی بسیار زیبای دیگر نیز به سنس 5 اضافه شده است که اچ‌تی‌سی آن را Blinkfeed و Zoe می‌نامد که بسیار جالب توجه هستند. بلینک فید در واقع یک فید یا گجت موجود در صفحه نمایش اصلی است که می‌تواند جدیدترین اخبار و پیام‌هایتان را در شبکه های اجتماعی به نمایش درآورد.

مشخصات این غول اندرویدی به طور خلاصه عبارت هستند از:

- نمایشگر 4.7 اینچی از نوع Super LCD 3 با رزولوشن 1080p  و تراکم 469 پیکسل در اینچ و روکش گوریلا گلس 2

- پردازنده کوالکام اسنپدرگون 600 با 4 هسته از نوع Krait 300 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز

- گرافیک Adreno 320

- رم معادل 2 گیگابایت

- حافظه داخلی 32 گیگابایت (بدون شکاف حافظه جانبی)

- دو بلندگوی استریو در جلو

- دو دکمه لمسی در جلو

- دوربین اولترا پیکسلی متشکل از سه لایه 4.3 مگاپیکسلی

- بدنه آلومینیومی در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز

- شکاف میکرو سیم

- پورت میکرو USB

- باتری 2300 میلی آمپری

- اندروید 4.1.2 (به روز رسانی به 4.2 به زودی)

- ابعاد 137.4 در 68.2 در 9.3 میلیمتر

- وزن 143 گرم

 

(من که از گوشیهای htc راضی هستم)

بخش دانش و زندگی تبیان





:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی دقیق به گوشی جدید htc one ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد خلفوندی
ت : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی